Kategorisera mera!

Nu är jag hemma igen genomblöt. Nu är det dags att sätta lite struktur på bloggen genom att kategorisera. Har ganska klart för mig vilka ämnen jag ska ha.

Tänkte mig dessa:
- Musik
- Samlingar
- Humor
- Bilder på kändisar
- Psykologi
- Psykvården
- Psykiska sjukdommar
- TV-Spel
- Droger
- Narkotika
- Kenza
- Tjejer
- Recensioner
- TV-serier
- Hip Hop historia
- Snetändningar
- Medeciner
- Medecin historia
- USA
- Tunisien
- Turkiet
- Japan

Blir det för många eller vad säger ni (som bara kommenterar det jag skrivit på er blogg utan att bry er om att läsa det jag skrivit). Liksom skriva typ "skönt" när jag just skrivit om när jag blivit misshandlad. Ska dock inte dra alla över en kam vissa kommenterar de dem läser. Sabi är en sådan person! Riktigt schysst kille som skriver väldigt bra. Kolla in hans blogg: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

/Oscar Bruce

Kommentarer
Postat av: Sabi

Det blir awsome du!:)

Hittar man perfect!

2009-06-18 @ 20:39:45
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0