Melankoli.

Är låg nu, vet inte varför men allt känns bara skit. Var tvungen att ta en 25 mg Sobril med två öl förut nu känns allt skit igen. Livet känns som skit och heltngslöst. Ha köpt på mig en massa saker som jag inte ens kan uppskatta. Har fan sommarlov jag borde vara glad men det är jag inte.

Känns bara så jävla orättvist att visa personer är glada hela tiden medan vissa som jag ständigt är sjuka.

Sen känner jag mig missförstådd, försöker att vara snäll mot folk men ingen förstår mig. Är  en 19 årig kille har aldrig haft en flickvän och alla min s.k "kompisar" är  kriminella narkomaner. Försöker att tänka positivt, sluta med alla droger (alkohol, benzo, tobak m.m.) men det är svårt när man ständigt drabbas av panikångest med overklighetskänslor, melankoli, aggresioner, humörsväningar, sömnstörningar, stark ångest, generaliserad ångest, lätt ångest och panik attacker bland folkmassor.

Känns som alla tittar på mig när jag är ute på stan, drabbas av paranoia på kvällarna har hemska mardrömmar i stort sätt varje natt. Alla dessa tillstånd beror inte på droger eftersom jag har slutat nästan allt.




Melankoli av Edvard Munch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0