Minnen från 2008.

Pharrel Williams
Tycker att han är riktigt cool faktiskt, han ser verkligen bra ut för att vara 35 år gammal. Ser ut som 25 tycker jag.
När jag jobbbade på Way Out Way 2008 så såg jag honom Live tillsammans med hans band N.E.R.D (Never ever really dies). Alla tjejer i mitt tält (jobbade som öltappare och i kassan) var helt galna i honom och skrek så man blev halvdöv.

Way Out West är inget jobb att rekommendera. 14 timmar två dagar i streck!
Dock var folk där väldigt trevliga, Speciellt Wasa Allé's ägare som jag inte minns vad han heter och all personal som jobbade på Heriksberg eller Wasa Allé (Två välkända resturanger/krogar i Göteborg).

Var min f.d. kompis Ali som fixade jobbet. Har inte träffat honom sedan i Oktober förra året men då avbröt jag all kontakt med honom. Dels för att jag led av Djup depression och också eftersom han gick efter arabisk tid (en timme försent varje gång). När man är deprimerad och lider av ångest och torgskräck  orkar man ju inte vänta så länge i stan.

Får se om jag ringer honom igen någon dag. Gillar ju hans kusin Salem och alla hans kompisar som är riktigt schyssta.
Minns när vi åkte hem från Elmia Bilmässan i Jönköping förra året (Mars 2008) och Salem spelade en massa hiphop och gav mig The Notorious B.I.G's första album: Ready to die eftersom jag sa att jag gillade honom. Han har även spelat in en låt faktiskt så honom skulle ju vara bra att känna igen. Minns när han ville att jag skulle ropa på tjejer på stan. Haha typ den bästa dagen i hela mitt liv!

Har som jag skrivit tidigare mycket lättare att umgås med utländska personer då jag tycker att de är mycket roligare än de flesta svenskar. Araber är ett mycket trevligt folk och ni som tycker annat har förmodligen inte umgåts med någon från Irak, Syrien, Iran, Turkiet osv.

Kanske ska ta och ge Ali en signal idag och se om vi kan träffas och snacka lite.


/Oscar Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0