Packning

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan och har spenderat den tiden på att städa mitt hotellrum.
Ska gå till Lidl på Sveavägen och köpa en resväska, sedan ska jag dra till Akademibokhandeln och köpa några pennor och College Block för att kunna skriva lite "dope beats" på tåget hem till Göteborg.

Känns tråkigt att åka hem men samtidigt så har det varit roligt och intressant och i och med att jag sover ganska lite och har själv så har jag verkligen uttnyttjat dagarna till max (kanske lite väl mycket ibland faktiskt).

Just det har inte sagt att jag i förrgår träffade en schysst rysk kille vid gamla stan. Han jobbade med att teckna personer som kom dit. Eftersom jag inte hade så mycket pengar så fick jag 50 % rabatt. 50 kr istället för 100.
Sa att jag hade försökt lära mig ryska men att det var väldigt svårt att speciellt skriva.

Skulle gärna vilja ha en sån dä liten bäbar surfdata och ta med på tåget. Får väl kolla El Giganten och se vad en sån kostar (skulle gissa på runt 3000:-).

Nu måste jag packa mer och boka en biljett.

Ha en bra dag!

/Oscar Bruce

Kommentarer
Postat av: Madelene - Malle

Hoppas resan hem går bra!

2009-06-30 @ 14:30:15
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0