R.I.P MJ!

Måste bara säga att jag blev extremt ledsen igår klockan 03.00 när en full kille på stan visade mig Aftonbladets nyhet.
Micheal Jackson är den absolut bästa popartsiten någonsin och han kommer förmodligen aldrig att erskättas i den rollen.

Här i Stockholm har i stort sätt varje affär/fik/Resturang jag variit på spelat Micheal Jackson, tycker det är mycket bra att han uppmärksammas för något annat än att han har varit en misstänkt pedofil.

Kommer fan att sitta med gråten i halsen varje gång jag sätter på något Micheal Album.


Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; hur kommer det sig att du började bråka med din bror?

2009-06-26 @ 22:05:51
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: Mr. Incognito

sv; det var tråkigt att höra, hoppas att saker o ting löser sig:)

hehe visst e låten bra:) haha jaaaa kan inte vänta tills den kommer, ser man på den släpps i usao sverige samtidigt, inte ofta sånt händer:P

hur bor du nu i sthlm om jag får fråga?

Ska typ sova snart kl e 1 på natten hos mig, men imorgon e dte lugnt, pride börjar så dte blir säkert en massa fest:P

va ska du hitta på idag?

2009-06-27 @ 10:14:38
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0