Så fixar du Kenzas Msn! ( En Guide)

Så här gör du. (läs nedanför) Den funkar alltså att vara gangsta för att få snygga tjejers MSN men hur ska jag få hennes MSN nu då?



Från:Offline Kenza Zouiten ([email protected])
Skickat:den 4 april 2008 18:07:21
Till: Master Cheif ([email protected])
haha ok då.
 
min gangstah msn straight from tha hood (visar inte addresen för er)



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Svar på skolfrågorna!
Date: Fri, 4 Apr 2008 17:50:41 +0200

Tja!

Läser samhäll-samhäll. Vi går inte så mycket i skolan men dessto mer skolarbete blir det.

Det bästa med mitt gymnasium är att man får en gratis laptop!
Får ni det i cyber också?

Annars som sagt läser du Psykologi?
Mitt absoluta favoritämne och som jag sa tidigare behöver du hjälp med nåt arbete så är det bara att skicka iväg ett mail. Bara kul att hjälpa till. Gör ni ett stort arbete om Schizofreni och planerar att utbilda mig till psykolog sen.

Annars då vad är 'da top notch' ida? Blir de stureplan eller?
Dra förbi 'plattan' och köp lite herion åt mig om du rör dig där omkring : )

/Oscar

P.s hur var det med ditt msn vill ju så gärna skryta för mina b-sjö polare att jag har addat dig!


Halluu..
 
Cyber är bra på sitt sätt.. Skönt med halvdagar o så, men tråkigt med mindre sommarlov och inga påsklov osv...
 
Jag går förmiddag, ibland 8-10, ibland 11-14 och någongång blir det väl långdag 8-14..
 
läser samhäll-ekonomi. inte så mtk läxor men mkt prov o snabbt pluggtempo.
 
/Kenza




From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Frågor till dig om din skola.
Date: Fri, 4 Apr 2008 17:00:25 +0200

Men du måste bara fråga(vet att du inte kommer svara men endå) är cyber bra?

Har massa kompis som säger att det är dåligt här i GBG!

Blevutsett till den sämsta friskolan i Sverie av metro i våras tror jag.Tänkte först välja den men tog Kunskapsgymnasiet istället. För ni har ju typ ingaraster och långa dagar också va?

Går du förmidda ellereftermidda förresten och hur är det med läxor? Vilka ämnen läser du ochvilken linje går du? Läser du psykologi så hjälper jag dig mer än gärnamed arbeten om du vill så är det bara att maila en fråga!.

Ha det bra!

/Oscar




hahha tänkt väl att du blev rädd!
Hörde att du går på Cyber. Här i GBG e det okänd för att suga ganska mycket. Typ kortare och mindre lov och även fått den fina utmärkelesen Sveriges Sämsta Friskola!
Nä Kunskap ska det va!

Bärbar data for free!

Men dissa mig då din biaatch!
E det för att jag e blatte å sosse?


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 22:48:19 +0100

jag skickar hela marocko på dig wallah


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 22:03:44 +0100


Men bläh same shit! Förorten ska det va annars är det bra.
Men seriöst orka spela svårflörtat hit me ditt MSN!
Annars skickar jag mina kuzzar på dej!


lidingö?? hallå???? det är stureplan som e top notch! DAH!


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 19:11:36 +0100

Ja e från sveriges stötsa ghetto 415 bergsjön vad tror du broschan?
Jag e fett tung (inte tjock). Själv då du är väl typ en brat från Lidningö?
 
/Gangstan från B-sjön.



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 09:12:44 +0100

yo, jag vene. eru tillräckligt gaaangstaaah för mig?


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: Kenza mannen!
Date: Wed, 26 Mar 2008 04:20:28 +0100

Ey Kenza broschan!

Har du MSN? Vill du vara så snäll och ge mig den isåfall?

/Ditt största fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0