Självmordsförsök.

Har själv försök tre gånger. En gång med en karta Imovane 7,5 mg tabletter och en liter Vodka. Dog inte då som tur va utan sov  bara väldigt länge och kände mig lite konstig dagen efteråt.

Den andra gången drack jag en hel Theralen flaska. Somna direkt min farsa som inte visste vad som hade hänt skjusade bara hem mig till min morsa (eftersom det var meningen att jag skulle dit då). Sov i ca 14 timmar sedan. Nästa dag var jag yr och trött och fick ett blodtrycksfall när jag skulle gå på toaletten och slog i huvudet toalettkanten.

Sedan när jag var inlagd på psyket i December 2008 så åkte jag hem till min farsas lägenhet. Han var inte hemma då, så jag tänkte "orkar inte lida mer utan jag slänger ut mig själv från åttonde våningen". Skulle precis hoppa då han kom hem från jobbet.

Har även funderat på att köpa en pistol och skjuta mig i huvudet.

Nu i efterhand var det tur att inget av dessa självmordsförsök lyckades. Livet är en gåva och även om man är deprimerad hela livet så är det ett fruktansvärt svek mot dem som älskar en. Att självmord är fegt håller jag dock inte med om alls. När livet inte är ett alternativ är döden det.



Kommentarer
Postat av: Sari V

Vad hemskt...hoppas du mår bättre nu !

Men, jag håller med dig i det du säger om att självmord inte är fegt/själviskt.

Känns som du kommer ha mkt viktigt att berätta om / lycka till !

2009-06-23 @ 23:19:16
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: flashbakk

lät inte bra alls :/



jag har försökt ta självmord två gånger, båda gångerna genom tabletter men jag bara spydde upp dom. är nog ganska glad att jag misslyckades, man kan inte alltid må toppen men det finns faktiskt dagar då man mår jätte bra ( iaf för mig ). håller med att självmord inte är fegt!

2009-06-24 @ 00:53:05
URL: http://flashbakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0