Skriver brev till Eminem

Håller på att skriva ett brev till Eminem, han har betytt väldigt mycket för mig då vi har haft ungefär samma problematik  med drog problem, dålig barndom osv. Minns när The Marshall Mathers släpptes i Maj 2000, kostade väl runt 150:- som jag hade sparat ihop. Var det första albumet som jag köpte själv.

Var en hel del för en tioåring men jävlar vilket bra album! Lyssnade på den flera gånger i sträck när livet inte riktigt var som det borde. Han hade problem med sin morsa och jag med min farsan som slog mig när jag var liten och var en alkoholmissbrukare. Minns speciellt när han dunkade mitt huvud i väggen efter ett bråk, kan ha varit 11-12 då.

Skit samma nu blev det för jobbigt att skriva mer om det.

Publicerar brevet till Eminem sedan och svaret om han nu svarar.



/BenzoBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0