Sorry Kenza!

Hade som sagt Kenzas MSN innan när min förra blogg var ganska stor (2500 unika per dag). Däremot var jag vid denna tidpunkt manisk tack vare en för hög dos av Zoloft (antideppresiv medecin). I början gick det bra och vi hade en hel del intressanta samtal men sen så spårade ur. Blev förbannad då du inte svarade på mina meddelanden.

Grejen är att när man är manisk så har man ingen sjukdominsikt alls. Det är som en psykos där man själv är smartast av alla och alla andra är dumma i huvudet. Nu ångrar jag mig självklart och vill be om ursäkt för mitt agerande. Om du läser detta Kenza så ska du veta att jag är ledsen för hur jag uppförde mig och skrev en massa skit om dig samt la ut din MSN på min gamla blogg.

Hoppas du godtar min ursäkt.

BenzoBoy/ Oscar Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0