Vaknade av hemsk dröm! :(

Tja sov jag endast två timmar dygnet innan så jag la mig redan klockan 21.00 igår. Efter att ha smällt i mig en god Pizza (köpt på Lidl för 49:-) och ett halvt Maryland Cookies kakpaket.  Men grejen är den att jag drömde en hemsk dröm som gick ut på att jag hela tiden kännde att jag förlorade verklighetsuppfattningen tillslut hamnade jag i psykos. Såg mig själv som flera personer i TV:n och var rädd för signaler och andra människor samt kännde mig ständigt förföljd (typiska inslag i paranoid schizofreni).

Tror att jag drömmer detta för att jag lider av Panikångestattacker med overklighetskänslor som ibland kan känna som en lätt version av en psykos. Har varit i en sån också förresten men det brodde enbart på drogen jag tog.

Anyway snart ska ni se att lite mer personer läser denna blogg (Nu läser väl kanske 3 eller nåt)

/BenzoBoy 415

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0