Va fan sålde jag min Ipod för, ska jag köpa en Touch?

Fick en Ipod Nano (4th generationen) i Julklapp förra året. Tänkte att nä den behöver jag inte då jag redan har en MP3 spelare. Nu när jag har köpt så många CD skivor och blivit mera intresserad av musik så ångrar jag mig naturligtvis.

Ska kolla vad priset ligger på idag men antar att det är dyra som fasen fortfarande. Undrar vad en Touch kostar?

Kollat nu och priset ligger på 900:- för en Nano och 1900 för en Touch. Vet inte vilken jag ska köpa utav dem. Touchen är ju tusen gånger häftigare men samtidigt där jag bor ska man passa sig att "styla" med heta prylar. Har blivit rånad i Bergsjön och Kortedala flera gånger.

Som tur var har jag aldrig blivit av med något speciellt. En gammal mobiltelefon, några ciggarettpaket. Bär aldrig värdesaker på natten där jag bor vilket är riktigt smart med tanke på vilka  idioter som bor i Kortedala (Pundar stället nummer 1) och Bergsjön där killar i 25 års åldern går omkring med järnrör och hotar folk, speciellt svenskar.
Rymdtorget och Galliles Gata är Göteborgs absolut farligaste platser på natten!


Är väldigt sugen på den!

/BenzoBoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0