Veckans USA lista.


Singlar
1.Boom Boom Box- The Black Eyed Peas (1)
2. I Gotta feeling - The Black Eyed Peas (2)
3. Best I ever Had- Drake (27)
4. Knock You down- Keri Nielsson, Kanye West & Ne-Yo (3)
5. I know you want me- Pitbull (4)
6. Love Game- Lady Gaga (5)
7. Sean Kingston- Fire Burning (8)
8. Birthday Sex- Jeremith (6)
9. Second Chance- Shinedown (9)
10. Every Girl- Young Money (34)

Kolla alltid in Billboard listan eftersom man alltid kan se vilka låtar som kommer att bli populära här om ett tag.
Minns att jag laddade ner Kanye Wests låt Gold Digger ett halvår innan den blev populär här. Så om du vill ligga steget före kolla in Billboard.com som uppdateras varje torsdags eftermiddag.

Min inloggningstid tar slut snart, älskar att radion spelar MJ låtar även om det känns väldigt melankoliskt.
Fan nu spelar de en Jackson five låt och jag får kämpa för att inte börja grina.

Vi ses på en annan seven eleven senare.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

sv; Har ingen aning om den finns där, mkt möjligt e lite tafatt med sånt:P

oki, hur funkar dte o bo där? Har du nån familj el nått i sthlm alls?

Jo det e svårt om man inte känner folk, det e svårt o lära känna folk i sthlm tycker jag, jag e därifrån o det verkar som folk endast håller sig till sina klickar typ.



hoppas dem e schyssta o ni träffas:)

Fan behöver sj en ny mobil. Hur länge har du tänkt stanna i sthlm el e dt osäkert?



2009-06-27 @ 11:25:53
URL: http://sinnerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0