Vem fan e ja? (Part I)

Ja du. Är uppväxt i Bergsjön (415 is da shiiet) i Göteborg, bodde där tills jag fyllde tio då några störda personer kastade sten på våran ruta och vi tvingades flytta till Kortedala. Min farsa och morsa skildes och min farsa bor nu i Tynnered och ja också eftersom jag har blivit utkastad hemma av olika skäl som jag inte behöver gå in på nu.

Har varit psykisk sjuk i stort sätt hela livet. Anorexi från 9-12 års ålder. Detta följdes av djupa depression med självmordstankar. Den första allvarliga depressionen kom hösten 2007 då jag började tvåan. Var tvungen att sjukskriva mig helt från skolan och fick Zoloft på recept i sept-07 (världens mest inkomstbringade antideppresiv och medecin)

Vi starade med 50 mg, höjde till 100 mg för att sedan köra max dosen 150 mg. Funkade det gjorde det men det tog  hela 4 månader innan jag började bli frisk. Problemet med att bli frisk var att jag blev för "frisk" alltså manisk. Började skolan igen läste in halvåret jag missade och började blogga som ett svin. Har haft en gammal blogg med över 2500 unika som toppnotering (fixade kenzas MSN).

Men skitsamma ska inte skryta för grejen är att det helt spårade ur i skolan. Bråkade med alla. Elever, lärare och stolar. Hotade folk med att jag skulle hämta min "homies" i b-sjön. Men men detta slutade helt när jag slutade med Zoloften. Va bra tänker det nu men nej då en morgon i början Juli-08 så började jag känna melankoli (glädjelöshet) och svår ångest igen. 

Försökte döva detta med Benzodiazepiner som Xanor, Sobril och Stessolid (narkotikaklassade ångestdämpade medeciner)

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0