Flyttar till Bergsjön

Nu har jag varit seg ändå ursäkat för det!
Har fått en lägenhet i Bergsjön som jag ska flytta till den andre oktober!
Blir på Galliles Gata.

Tja vad har hänt annars då. Börjat skolan och gått på en lektion. Hade dock för få lektioner. Var tyvärr tvungen att välja tråk Matte C för att komma in på Psykologlinjen. Ska även läsa Samhäll C, Svenska C och Geografi A

Sen har jag köpt en ny Ipod, Wii Sport Resort. Varavat Super Mario Galaxy och köpt en Easy-E keps.

Såg dokumänteren om Lövgärdet igår och precis som med kniven i hjärtat skildras Göteborgs Förorter som kriminella och farliga utan att istället få ner fördomarna.

En liten rättelse: Jag vet att Imovane och Stilnoct inte är renodlade benzodiazepiner som Sobril, Xanor och Valium utan att de bara är benzo besläktade.

Ha en bra dag! Själv ska jag gå och se Inglorius Basterds med min kompis.


Här är mitt nya hem.

Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Good morning, Händer idag?

2009-09-09 @ 13:19:57
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: =)

Kom igen, skriv mer då! det har gått en månad nu sen du skrev sist, jag gillar din äkta stil. Keep up with the good work. / En glad flicka

2009-10-09 @ 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0